Veelgestelde vragen

  1. Kan ik een sample tegel bestellen?
  2. Ik kan geen sample tegel aanvragen, hoe kan dat?
  3. Wat zijn de levertijden?
  4. Bezorging van de tegels
  5. Wat zijn de betaalmogelijkheden?
  6. Hoe kan ik bestellen als ik in België woon?
  7. Wat moet ik doen als er tegels gebroken zijn in mijn levering?
  8. Ruilen & retourneren
Kan ik een sample tegel bestellen?
Ja, dit is in de meeste gevallen mogelijk. Bij bijna alle producten zit een ‘sample’ knop. Via deze knop kun je de sample tegel bestellen en betalen. De kosten van sample tegels bedragen € 9,95 euro incl. administratiekosten en verzending.
Als je daarna besluit om voor een minimaal bedrag van € 350,- van deze tegel te bestellen, dan krijg je het gehele bedrag van de sample tegel van ons terug.
 
Ik kan geen sample tegel aanvragen, hoe kan dat?
Bij sommige tegels is het niet mogelijk om een sample tegel aan te vragen. Sample aanvragen zijn alleen mogelijk voor onze klein-formaat tegels. Dit heeft te maken met het transport.
Wat zijn de levertijden?

Onze levertijden kunnen nooit als bindend worden beschouwd. Als je de tegels snel nodig hebt, neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice, zodat we kunnen nakijken of de tegels nog voorradig zijn. Het leveren van de tegels gaat altijd in overleg. 

Als het product op voorraad is, kunnen wij ze altijd binnen 3 dagen leveren of je kunt ze gratis afhalen in ons magazijn. 

Als het product niet voorradig is, zullen we levertijden tussen de 2 en 3 weken liggen.
 

Bezorging van de tegels

Wij bezorgen je bestelling graag bij jou thuis! Zodra wij jouw bestelling ontvangen, nemen wij contact met je op om op een dag die voor jou past, de tegels te komen leveren. Als we samen een passende datum hebben gevonden, ontvang je van ons een bevestiging met een Track & Trace link. 

Vanaf een bestelbedrag van € 600,- leveren wij de tegels gratis in Nederland. Voor bestellingen tot € 600,- betaal je een vast tarief van € 42,35.

(Wij leveren helaas niet op de Waddeneilanden.)
 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Je kunt in onze webshop gemakkelijk, snel en betrouwbaar betalen via IDEAL, Bancontant, SEPA en enkele andere betaalmethodes. Het is niet mogelijk om te betalen bij afhaling of aflevering. Als je vragen hebt over de betaling, neem dan gerust contact met ons op.
Hoe kan ik bestellen als ik in België woon?
Als je uit België komt en daar tegels wil laten leveren, kun je jouw bestelling gewoon plaatsen via onze webshop. Op onze oude website was dit niet mogelijk, maar in onze vernieuwde webshop, hebben we dit uiteraard aangepast. Je kan veilig en snel betalen met Bancontant of SEPA.
Wat moet ik doen als er tegels gebroken zijn in mijn levering?
Breuk komt wel eens voor. Mocht schade zich voordoen, meld dit dan altijd binnen 48 uur na levering. Tevens ontvangen wij graag foto’s van de schade. Volgens de normen van de branche, mag 3% van de geleverde tegels afwijkingen vertonen. Als er rekening gehouden is met de gebruikelijke 10% snijverlies, kunnen de tegels gewoon bijgesneden worden en verwerkt worden.
Ruilen & retourneren

Volgens de wettelijke bepalingen van webshops kunnen bestellingen binnen 14 dagen zonder opgave van reden geretourneerd worden, vanaf het moment van ontvangst. De kosten van het retourneren zijn voor je eigen rekening. Je kunt uitsluitend gebruik maken van de diensten van onze huistransporteur. Het is dus niet toegestaan om dozen te retourneren met een andere transporteur. 

Het artikel dient onbeschadigd en in de complete originele verpakking aan ons geretourneerd te worden, alleen dan ontvang je jouw volledige aankoopbedrag gecrediteerd. 

Wij verzoeken je om contact op te nemen met onze klantenservice, als je gebruik wilt maken van je herroepingsrecht.